נמצאו 3 עסקים שישמחו לתת לך הלוואות למסורבי בנקים עוד היום!

כאשר אנו נקלעים למצוקת מזומנים זה יכול להיות בעיה של ממש. אם הגענו למצב שבו יש לנו מינוס בבנק החוב שלנו רק הולך וגודל, ואנו הולכים ומסתבכים. אנו לא מצליחים לעמוד בתשלומי חשבונות שונים, מנתקים לנו את הטלפון, החשמל וכל מיני שירותים חשובים. בסוף אנו מוצאים את עצמינו עובדים בשביל לשלם ריבית פיגורים. מצבים שכלו יכולים להתרחש לכל אחד מאיתנו. מספיק רק מצב שבו תיפול עלינו איזו הוצאה לא צפויה שלא נוכל להתחמק ממנה, והיא גדולה מיכולתנו הכלכלית החודשית וכך נקלע לחובות ומחסור במזומנים. הלוואה יכולה להיות פתרון טוב במקרים שכאלו. הלוואה תאפשר לנו לקבל עכשיו את סכום הכסף ולהחזירו בהמשך בהסדר תשלומים חודשי.

אם הגענו למצב שבו יש לנו מינוס בבנק, הריבית על המינוס גדולה יותר ולכן משתלם לנו לקחת הלוואה בשביל לסגור את המינוס ולהחזיר אותה בהסדר תשלומים נוח. אך לא צריך לחכות למצב שבו אנו מגיעים למינוס, מוטב לנו לבקש את ההלוואה כבר כאשר אנו מזהים את הצורך ולהימנע מהמצב שבו נגיע למינוס, אם זה ניתן.

הבעיה שלפעמים הבנקים מסרבים לתת לנו הלוואות. הבנקים לא עושים שום דבר מטוב לב, הם מוכנים לתת לנו הלוואה על מנת שיוכלו להרוויח מהריבית. אך כאשר הם רואים שמצבנו הכלכלי אינו במיטבו הם עשויים לסרב להעניק לנו את ההלוואה. יש כאן איזה אבסורד מכיוון שזהו הרגע שבו אנו צריכים יותר מכל את עזרתם של הבנקים והם אינם ששים לעזור לנו. למזלנו הבנקים הם אינם האפשרות היחידה בשוק האשראי.

BDI והיסטוריית אשראי – הבנקים לא יתנו לכם הלוואה ללא בדיקה. בבנק ישראל פועלת מערכת נתוני אשראי. מערכת זו הוקמה במסגרת הצעדים לקיום התחרות בשוק האשראי. המערכת נועדה, בן היתר, לספק מידע לגופים העוסקים באשראי לגבי התחייבויות האשראי של יחידים. במקרים רבים במסגרת הליכי הבקשה להלוואה מתבצעת בדיקת BDI על מנת לזהות האם מדובר בלקוח בעייתי ובעל סיכון. אם יש לכם היסטוריה של שייקים שחזרו, איחורים בהחזר הלוואות וכו‘ אז יש לכם היסטוריה שלילית. הבנקים נוטים לדחות את אלו אשר יש להם היסטוריה שלילית בבדיקת ה BDI ויש לחפש אחר הלוואות למסורבי BDI.

מהם חשבונות מוגבלים

חשבונם של אנשים אשר נקלעים לקשיים כלכליים במקרים רבים הופך להיות חשבון מוגבל. הבנקים מכריזים על חשבון כמוגבל במידה וחזרו 10 שייקים במשך שנה אחת (והסיבה היא היתרה בחשבון). המטרה של מדיניות זו היא למנוע מאנשים לפזר שייקים ללא כיסוי ולשפר את מוסר התשלומים. הגבלת החשבון היא סנקציה קשה אשר מקשה מאוד על ההתנהלות הכלכלית, ולמען האמת לא ממש מסייעת לכם לצאת מהמצוקה הכלכלית. הגבלה על חשבון אינה מאפשרת למשוך עליו שייקים והדבר יכול להפריע מאוד למי שמנהל פעילות עסקית. בעלי חשבונות מוגבלים המבקשים הלוואה מהבנקים בדרך כלל נדחים ונאלצים לחפש הלוואה שוק אפור מיידית.

הלוואה למוגבלים שוק אפור

ברמת העיקרון אלו אשר יש להם חשבונות מוגבלים, כמו כל אלו אשר זקוקים להלוואה ונדחים על ידי הבנקים יש צורך לפנות אל השוק האפור – כלומר אל המסגרות החוץ בנקאיות. המושג הלוואה מיידית במזומן שוק אפור/הלוואה למוגבלים שוק אפור, מרתיע אנשים רבים בשל התדמית של השוק האפור. בעבר השוק האפור נחשב לשוק הנשלט על ידי גורמים מפוקפקים והריביות בו גבוהות בצורה קיצונית. השוק האפור, הגופים החוץ בנקאיים, יכולים להיות חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי ועוד גופים העוסקים באשראי. הם כולם נמצאים תחת פיקוח רשות שוק ההון ואלו הם מקומות אמינים לצורך קבלת הלוואה. בקרב הגופים החוץ בנקאיים ניתן לקבל הלוואות למסורבי BDI. הריביות כאן בדרך כלל יותר גבוהות (אך מפוקחות), זאת בגלל הנכונות שלהם לקחת סיכון גבוה יותר. אך כאשר אתם נדחים על ידי הבנקים הלוואות למוגבלים שוק אפור הן האפשרות היחידה אשר עומדת בפניכם.

עליכם לבדוק את האפשרויות השונות ולבחור במסלול ההלוואה אשר יאפשר לכם לצאת ממצוקתכם הכלכלית ויאפשר לכם תכנית תשלומים אשר ניתן לעמוד בה.

הלוואה חוץ בנקאית

אם אתם זקוקים להלוואה לצורך יציאה מהמינוס, השקעה בעסק, תשלום עבור לימודים, מימון טיפול רפואי, או כל אפשרות אחרת, גם אם נדחיתם על ידי הבנקים, חשוב שתדעו שעדיין עומדות בפניכם אפשרויות נוספות לקבל את ההלוואה. הבנקים עשויים לדחות הלוואה בגלל היסטורית אשראי בעייתית או הכנסה לא יציבה, הבנקים הם אינם האפשרות היחידה – ישנם גופים חוץ בנקאיים שונים אשר יכולים להעניק לכם הלוואה. להלוואה חוץ בנקאית ישנם יתרונות נוספים, היא מאפשרת לכם לקבל את סכום הכסף הדרוש לכם מבלי להשפיע על מסגרת האשראי בבנק, למעשה הבנק בכלל לא צריך לדעת על ההלוואה. היא לא תשפיע על האובליגו.

לראש העמוד