נמצאו 3 עסקים שישמחו לתת לך הלוואה חוץ בנקאית עוד היום!

משבר הקורונה הכניס את העסק שלכם למשבר כלכלי? צריכים כסף לחתונה או אולי חושבים לרכוש רכב אשר יאפשר לכם להגיע לעבודה, אם כך יכול להיות שאתם צריכים הלוואה חוץ בנקאית אשר תאפשר לכם לקבל את הכסף עכשיו ולהחזירו בפריסת תשלומים נוחה. אך היכן תקבלו את הלוואה שלכם? האם תפנו אל הבנק, או האם ישנן אפשרויות אחרות?

בעבר לא עמדו בפנינו אפשרויות רבות כאשר נזקקנו להלוואה. הבנקים נהנו ממונופול בתחום ואלו אשר סורבו על ידי הבנקים נאלצו לפנות להלוואות בשוק האפור אשר בדרך כלל היו הלוואות בשיעורי ריבית מטורפים. כיום, לאחר מספר רפורמות אשר נועדו להחליש את ריכוזיות המערכת הבנקאית אנו יכולים ליהנות מהלוואות חוץ בנקאיות. השוק פתוח לתחרות ולהלוואות אלו יש יתרונות רבים ונראה שהן תופסות נתח שוק הולך וגדל. אז מה היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות ומה צריך לדעת על הלוואה מיידית חוץ בנקאית, ומי בכלל מעניק הלוואות חוץ בנקאיות.

היכן ניתן לקבל הלוואות חוץ בנקאיות

גופים פיננסים שונים יכולים להעניק לכם הלוואות. למשל אלו יכולות להיות חברות האשראי, למשל תוכלו לקבל הלוואה חוץ בנקאית ישראכרט, או הלוואה חוץ בנקאית ויזה אפילו די בקלות. אך אלו עשויות להיות גם חברות ביטוח, קרנות השתלמות, קופות גמל או חברות אשר מתעסקות בתחום ההלוואות. אם אתם פונים להלוואות חוץ בנקאיות, חשוב שתעשו זאת באמצעות חברות אשר יש להן אישור והן נמצאות תחת פיקוח. הגוף אשר מפקח ומנפיק רישיונות הוא רשות שוק ההון במשרד האוצר. רשות זו הוקמה בשנת 2016 בהתאם לחוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים. בן תפקידיה של הרשות – להבטיח את יציבותם של הגופים הפיננסיים על מנת שיוכלו לעמוד בהתחייבויותיהם כלפי ציבור הלקוחות וגם לקדם תחרות.

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית – היתרונות

להלוואות חוץ בנקאיות יש מספר יתרונות אשר חשוב להכיר. להלן עיקרי היתרונות אשר יכולים לגרום לכם לבחור בהלוואה חוץ בנקאית:

בדקו את כל האפשרויות

במידה ואתם זקוקים להלוואה בהחלט כדאי לבחור את האפשרויות החוץ בנקאיות. אם אתם מוגבלים בחשבון ומסורבים על ידי הבנקים, אין לכם ברירה אלא לפנות להלוואה חוץ בנקאית למוגבלים, אך זהו פתרון אשר יכול להתאים לא רק לאלו המוגבלים. ההמלצה שלנו, כאשר אתם זקוקים להלוואה תמיד לבדוק את כל האפשרויות ולבחור במה שהכי מתאים עבורכם. חשוב שתהיו מודעים לכל האפשרויות ותדעו שניתן קבל הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע, הלוואה חוץ בנקאית בצ‘קים ואפילו הלוואות בכרטיס אשראי. ברמת העיקרון ההלוואות החוץ בנקאיות מאופיינות בשיעורי ריבית גבוהים יותר מאשר הבנקים, למרות שלא בהכרח בכל המקרים, אך הסיבה לכך היא הנכונות שלהם לקחת סיכונים גדולים יותר. גם במסגרת החוץ בנקאית, חשוב שתבחרו במסלול הלוואה אשר מתאים ליכולות שלכם; אי עמידה בהחזר הלוואה יגרור ריבית פיגורים ועלול להביא בסופו של דבר להליכי הוצאה לפועל.

לראש העמוד